czwartek, 29 października 2015

Olej kokosowy do włosów, Loton

Hej!
Postanowiłam napisać o moim ulubionym olejku kokosowym.
Od dłuższego czasu szukałam idealnego olejku do moich włosów.
Wcześniej używałam olejku arganowego z Bielendy, jednak nie byłam z niego do końca zadowolona. Bardzo dużo słyszałam pozytywnych opinii o olejkach kokosowych.
Przeglądając pewną stronę z kosmetykami do kupienia trafiłam na olejek kokosowy Spa & Beauty Loton, który miał interesujący skład. Postanowiłam jak najszybciej go kupić.
Już po pierwszym użyciu byłam nim zachwycona.

Recenzja 4: Oil Therapy Coconut Oil Spa & Beauty Loton
Jest to olejek przeznaczony do stosowania na ciało i włosy. Ma na celu chronić nasze włosy przed utratą wody i protein. Natomiast skórę ma nawilżać i wygładzać.
Bardzo podoba mi się w tym olejku to, że ma różne zastosowania.
Stosuję go na włosy przed umyciem (olejowanie włosów) oraz wcieram w skórę głowy i pozostawiam na około godzinę.
Również używam po umyciu na mokre włosy, ale tylko na końcówki.
Czasami wmasowuję niewielką ilość olejku na końcówki na suche włosy.

Zaznaczam, że wady i zalety są moją indywidualną opinią tego produktu.

Zalety:
- wygładza włosy,
- zapobiega puszeniu się włosów,
- nawilża włosy,
- włosy wyglądają na odżywione,
- nabłyszcza włosy,
- po dłuższym używaniu zauważyłam, że mam mniej rozdwojonych końcówek,
- olejowanie skóry głowy - działa antyłupieżowo, wzmacnia cebulki włosowe,
- bardzo dobrze nawilża skórę,
- szybko się wchłania,
- nie zawiera parabenów, silikonów, alergenów i składników pochodzenia zwierzęcego,
- wygodne opakowanie,
- według mnie zapach jest bardzo przyjemny, który dość długo się utrzymuje,
- olejek jest wart swojej ceny,

Wady:
- trzeba uważać ile olejku nakładamy na włosy, jeżeli nałożymy za dużo włosy wyglądają na tłuste i obciążone,
- z czasem buteleczka staje się tłusta od olejku, a nawet olejek leje się po niej,


Cena: ok. 15 zł ( w promocji można kupić nawet za 9zł)
Ogólna ocena produktu: 9/10




A jaki jest Wasz ulubiony olejek do włosów? :)

Zastanawiam się też nad wprowadzeniem postów typu moi ulubieńcy miesiąca, w których bym pokazywała nie tylko kosmetyki :)

66 komentarzy:

  1. Ile mililitrów ma ten olejek :)? Chętnie wypróbuję cena zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 125ml
      ostatnio w biedronce były w promocji za 9zł, a raz też widziałam w Rossmannie w promocji za 10 zł :)

      Usuń
  2. chętnie przetestowałabym jakiś olejek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety olej kokosowy nie sprawdza sie kompletnie, moje wysokoporowate wlosy bardziej lubia sie z olejami z przewaga nienasyconych kwasow tluszczowych jak np. Olej lniany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety olej kokosowy nie sprawdza sie kompletnie, moje wysokoporowate wlosy bardziej lubia sie z olejami z przewaga nienasyconych kwasow tluszczowych jak np. Olej lniany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam takiego olejku ale może pora to zmienić bo właśnie szukam czegoś fajnego do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/10/yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony olej to olej arganowy 100% - najlepiej sprawdza się na moich włosach. Lubię też ryżowy. Zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie lubię kokosu. Ale polecę siostrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do włosów. Bardzo ułatwiają mi rozczesywanie. Zapach pewnie wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię olej kokosowy w pielęgnacji włosów, dodatkowo lubię olejki z lotona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego olejku jeszcze nie używałam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Od tego typu olejków strasznie elektryzują mi się włosy :(

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. zainteresowałaś mnie tym olejkiem, muszę wypróbować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za olejkami do włosów :)


    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przaepadam za olejkami do włosów, ponieważ większośc strasznie przetłuszcza mi włosy.:(

    ________________________
    Zapraszam do siebie:
    dashiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. o wlansie muszę się wnkońcu zakręcić obok mojego oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, od dawna myślałam o wypróbowaniu oleju kokosowego na włosy :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo dobrego słyszałam na temat olejków so włosów a olej kokosowy jest jednym z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie go wytestuje , szukam czegoś co wygładza włosy :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też bardzo lubię olej kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kiedyś używałam olejków do włosów teraz jakoś zapominam o nich :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten olejek i nie przypadł mi do gustu :(
    __
    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja używam serum z biosilk z olejkiem arganowym, ale chętnie spróbowałabym czegoś innego. Nie od dziś wiem, że olejek kokosowy ma świetne zastosowania, teraz przynejmniej wiem jaki produkt dokładnie kupię ;)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna recenzja, dużo można się dowiedzieć ;)

    Zapraszam - www.aleksandrakobylnik.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie można kupić ten olejek? Szukam oleju do włosów i jestem bardzo zainteresoana.

    Brzydki Ptak Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ! Myślę że go wypróbuje !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie !
    Poklikałabyś w linki ? http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html dziekuję z góry ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. ja bardzo lubię olejki z Alterry z Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. no wlasnie ostatnio sie zastanawialam czy awokadowy olej czy kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja uwielbiam arganowy, ale kokosowego jeszcze nie używałam;)
    zaobserwowałam Cię na insta, zapraszam również do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam ten olejek, z resztą jak wszystko co jest związane z kokosem. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. NIe używam olejków,ale ten jest świetny! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Cały czas zabieram się myślami za olejowanie włosów, zastanawiałam się do tej pory jaki kupić na początek mojej przygody z takim specyfikiem , a teraz dzięki Tobie wiem już jaki zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja mam obecnie olej avocado, ale chcę spróbowac kokosowego :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba będę się musiała w końcu skusić na niego:)))

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie olej kokosowy niestety się nie sprawdza.. powoduje puszenie włosów :(
    + Obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aktualnie jestem w trakcie poszukiwania olejku idealnego dla mnie :) tego nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja mam wysokoporowate włosy i po oleju kokosowym wyglądają tragicznie

    OdpowiedzUsuń
  38. ja wlasnie szukam oleju kokosowego, ale takiego w 100% naturalnego :)/K

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawy produkt, chyba muszę poznać go bliżej! Dodaję do obserwowanych! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie olej kokosowy nie sprawdza się do włosów, lubię migdał i olejki alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja bardzo bym chciała wypróbować Mythic Oil z Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zawsze chciałam kupić olej kokosowy, wiele o nim słyszałam :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Od lat Gliss Kur- Schwarzkopf Polecam :D

    http://casanovella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Muszę kupić ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy go nie miałam, ja uwielbiam olej Khadi :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie jestem fanką olejków do włosów. Mam wrażenie, że prowokują włosy do przetłuszczania się. Zamiast tego zdecydowanie bardziej wolę maski :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze nie miałam okazji używac ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja na razie nakładałam na włosy wyłącznie olejek z migdałów:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakoś nie przepadam za olejkami, wolę raczej odżywki :)


    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem ciekawa jak u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Niestety nie mam ulubionego olejku do włosów :(
    Ten prezentuje się całkiem ciekawie, ocena skusiła mnie do wypróbowania go na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam olej kokosowy :D Ale do twarzy. Włosy mi wysusza.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Każdy komentarz bardzo motywuje.