wtorek, 20 października 2015

Odżywka do paznokci Eveline Cosmetics

Witam!
Dziś postanowiłam przedstawić Wam kolejny produkt kosmetyczny, który zalicza się do moich ulubieńców. Słyszałam dużo opinii o tym produkcie, jednak uważam, że mimo wszystko daje najlepsze efekty przy stosowaniu zgodnym z treścią ulotki dołączonej w opakowaniu.
Tą odżywkę poleciła mi moja znajoma, kupiłam ją już na drugi dzień.

Recenzja 2: Odżywka Eveline Cosmetics, Paznokcie Twarde i lśniące jak diament
Od dwóch lat używam tej odżywki jednak kiedy poszłam po kolejną pani w drogerii mi odradziła, ponieważ powiedziała, że jest bardzo niezdrowa dla płytki paznokcia i nie wolno jej używać dłużej niż pół roku. Przestraszyłam się, gdyż po ciągłym stosowaniu (niecały rok) moje paznokcie były w marnej kondycji, nawet ta super odżywka już mi nie pomagała. Pani poleciła najlepszą odżywkę do paznokci z Bielenda, która nie zawiera formaldehydu. Bez zastanowienia odżywkę Eveline odłożyłam na półkę, a kupiłam produkt polecony przez tą panią. Szerze to bardzo zawiodłam się na tym produkcie, odżywka po systematycznym stosowaniu przez ponad miesiąc nie pomogła mi. Postanowiłam przez kilka tygodni nie stosować żadnych produktów do paznokci. Wróciłam do drogerii kupiłam odżywkę z Eveline. Efekt po pierwszym tygodniu ponownie był zadowalający. Po miesiącu regeneracji paznokci ta odżywką, zaczęłam stosować ją jako podkład pod lakiery.
O to moja krótka historia związana z ta odżywką. Mam nadzieję, że nie zanudziłam.
A teraz moje przemyślenia dotyczące odżywki do paznokci Eveline.

Zalety:
- wygodny pędzelek do aplikowania odżywki,
- łatwo się rozprowadza, nie pozostawia smug,
- paznokcie twarde, mocne,
- po pomalowaniu paznokcie są lśniące, a po 3 warstwach jeszcze bardziej lśniące,
- odżywka długo utrzymuje się,
- paznokcie wyglądają zaraz po pomalowaniu na odżywione,
- paznokcie nie łamią się, nie rozdwajają się,
- można używać jej jako bazy pod lakier, lakier utrzymuje się dłużej o około 2 dni (dla mnie wielki plus),

Wady:
- skład: zawiera fromaldehyd,
- u nie których osób wywołuje reakcję alergiczną,
- trzeba uważać przy aplikowaniu odżywki,
- przy nieuważnym aplikowaniu odżywki skórki robią się suche i brzydkie,

Cena: ok. 12zł (mi udało się ostatnio kupić za 9zł w promocji)

Ogólna ocena produktu: 8/10




A wy jaką macie ulubioną odżywkę do paznokci?  :)


Dziś byłam w Rossmannie i kupiłam Ultra-wygładzający peeling drobnoziarnisty. Z pewnością niedługo ukaże się recenzja na blogu :)

34 komentarze:

  1. Używałam jej ale przestałam gdy nakładając ją zaczęły mnie piec paznokcie. Fajny blog :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie i to jest wada tej odzywki, że nie wszyscy mogą jej używać :< :)

      Usuń
  2. Stosowałam ją kiedyś i byłam z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ją kiedyś, pomogła bardzo :).
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam jakiś czas temu, ale teraz zdecydowanie polecam z Golden Rose, bez szkodliwych substancji, a efekt prawie identyczny (oczywiście zależy dla kogo :).
    Lubisz kawę? Jeśli tak to zapraszam na filiżankę na http://kawowa-blog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam jakiś czas temu, ale teraz zdecydowanie polecam z Golden Rose, bez szkodliwych substancji, a efekt prawie identyczny (oczywiście zależy dla kogo :).
    Lubisz kawę? Jeśli tak to zapraszam na filiżankę na http://kawowa-blog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje paznokcie skrzywdziła, wysuszyła je na wiór, oczywiście używałam jak trzeba. Wolę takie, które działają dłużej, ale za to trwale np. 2×5. Podobno świetna jest też z GR.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś i była to jedyna odżywka, która mi pomogła :)
    byłam bardzo zadowolona, niestety gdy tylko przestałam jej używać od razu problemy wróciły..

    OdpowiedzUsuń
  8. Używamy tylko tej odzywki, inne niestety nie działają na moje paznokcie w ogóle :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie dawniej się sprawdzała, później już mniej...
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam problem z paznokciami, są łamliwe i się rozdwajają. Spróbuję tej odżywki, może zadziała na mnie :)
    Obserwuję i zapraszam http://justmakeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli nie wywoła u Ciebie reakcji alergicznej to na pewno pomoże :)

      Usuń
  12. lubie ta odzywke, chociaz z czasem zaczela dzialac na mnie coraz slabiej.../K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. próbowałam tej i z sally hansen takiej zlotej - na mnie to nie działa i dlatego od półtora roku robie sobie żelowe pazoncie:)

    Katsuyatsu

    OdpowiedzUsuń
  14. Opinie na jej temat są bardzo podzielone. Ja jestem jej wielką fanką! Kiedy tylko skończę jedno opakowanie, sięgam po następne. Już od ponad 2 lat. Nie widzę na sobie żadnych skutków ubocznych. Odżywkę stosuję jako bazę pod lakier, czyli średnio raz w tygodniu, bo co tyle zmieniam kolor. Czasami chodzę przez 2 tyg. bez pomalowanych paznokci, aby dać im odpocząć. Czasami stosuje odżywkę jako kurację ( stosuję tak jak na opakowaniu). Do tej pory jestem z niej zadowolona. Bardzo. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wlasnie takiej szukam i chyba bede musiała poczekać aż pojadę do polski żeby ja kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. po złej aplikacji niestety łamały mi się bardziej paznokcie niestety ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. słyszałam o niej już wiele opinii. u mnie się nie sprawdziła.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj tak !!! Zgadzam sięz Tobą w 100% . Kocham to cudo ❤ działa idealnie, utwardza a pazury rosną, jak szalone, szacem, gdy jużsązbyt długie i gdzieśzahaczę to pękają blisko palca i wtedy jest dramat, ale poza tym to żadna inna nie sprawdziła się mimo, że naprawdę próbowałam i tak jak Ty nasłuchałam się, ze szkodzi itd, ale mimo wszystko nie jestem w stanie z niej zrezygnować !!! Takich paznokci nie miałam od wielu lat ❤

    Miłego weekendu kochana,
    Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ten sam problem, że jak są zbyt długie to łamią się przy palcu i wtedy to juz wszystkie pazurki trzeba obciąć :D

      Usuń
  19. jestem z niej zadowolona :) często używam ją jako bazę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stosowałam kiedyś tą odżywkę i pamiętam że byłam z niej zadowolona ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosuję tą odżywkę i bardzo ją lubie, moim paznokciom pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam chyba 7 w 1, czy cos takirgo :)
    zapraszam, pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja używałam kiedyś odżywki chyba 8w1 i byłam z niej bardzo zadowolona :)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super sprawa! Tez używam i jestem mega zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie używam żadnych odżywek, bo jakoś mnie do siebie nie przekonują ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. też mam tą odżywkę i mam do niej mieszane uczucia jak mi się skończy zamierzam przetestować
    odżywkę z golden rose black diamond :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Każdy komentarz bardzo motywuje.