niedziela, 18 października 2015

kolejny start i recenzja zmywaczu do paznokci Delia

Hej!
Ponownie zaczynam tu pisać, tym razem nie zrezygnuje z tego.
Chcę sobie udowodnić, że jeśli się czegoś pragnie można to zrealizować.
Od pewnego czasu mam głowę pełną różnych pomysłów, które są beznadziejne, te lepsze lub te które mogę zrealizować za kilka lat.
Na początku chciałam zaznaczyć, że moją słabą stroną jest pisanie, ale trzeba walczyć ze swoimi słabymi stronami, dlatego tu jestem.
Moje recenzje będą moją własną opinią na temat danego produktu, bardzo miło mi będzie jak wy podzielicie się swoją opinią, a nawet polecicie lepszy według was produkt, który z chęcią przetestuję.

Recenzja 1: Zmywacz do paznokci Delia Cosmetics
Lepszego zmywaczu do paznokci nigdy nie posiadałam.
Bardzo szybko i łatwo zmywa lakier.
Nawet wielkim trudem nie było zmycia lakieru piaskowego.
Wielkim plusem jest to, że nie zostawia białych śladów, co dla mnie jest bardzo ważne.
Nie mogę napisać, że zmywacz ładnie pachnie, bo tak nie jest ale jego zapach jest przyjemny w stosunku do innych zmywaczy.
W drogerii były różne rodzaje, jednak ja zdecydowałam się na regenerujący.
Paznokcie po użyciu nie są wysuszone.
Zmywacz jest bardzo wydajny.
Przez cały czas użytkowania zmywaczu jest on tak samo dobry jak na początku. Kilka razy miałam taki zmywacz, że na początku idealnie zmywał lakier z paznokci, natomiast gdy już zużyłam połowę bardzo słabo zmywał.
Cena produktu: ok. 5zł za 100ml
Uważam, że jak za taki zmywacz to cena jest niska.
Pół roku temu kupiłam go w drogerii Rossmann, niestety już go nie posiadają w sprzedaży. Nie mam pojęcia dlaczego i bardzo z tego powodu ubolewam.
Jeśli bym miała go kupić ponownie zrobiłabym to oraz zdecydowanie polecam ten zmywacz do paznokci.




Pozdrawiam Was i dziękuję za przeczytanie :)

14 komentarzy:

  1. Nie próbowałam,kiedyś miałam taki o zapachu jabłuszka^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno musiało przyjemnie się nim zmywać paznokcie :)

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nigdy tego zmywacza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego zmywacza, ale wydaje się bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko znaleźć teraz dobry zmywacz do paznokci... A jak już jakiś jest dobry, to po jakimś czasie po prostu wycofują ten produkt. Bezsens. -.-
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie! :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka miesięcy temu kupiłam dobry i niedrogi korektor, który w końcu był idealny dla mnie. Tak samo nie ma już go w sprzedaży :(

      Usuń
  5. It’s such a lovely and beautiful post! I’d like to say that I’ve been reading your blog for some time and I like your style of writing and the posts that you shares with us! Great job!

    Diana Cloudlet
    www.dianacloudlet.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przywiązuje wagi do zmywacza, w drogerii chwycę pierwszy z Półki i lecę :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś też tak robiłam, jednak jak trafiłam na beznadziejny zmywacz to męczyłam się ze zmywaniem paznokci :D

      Usuń
  7. brzmi ciekawie, dotąd też nie przywiązywałam większej uwagi do zmywaczów :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie znam tego produktu. Dziekuje za komentarz u mnie :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz <3
Każdy komentarz bardzo motywuje.